آیلاآیلا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

آیلا خانم

آیلا و پایان 19 ماهگی

1393/10/3 7:24
نویسنده : پرنیان
1,151 بازدید
اشتراک گذاری

از اواخر 19 ماهگیت یاد گرفتی در ورودی حال رو باز کنی......مادر واست دمپایی خرید

به عشق دمپایی هم شده ...بهم میگی پی پی داری.....تا حالا دوبار رفتی دستشویی....وای مامانم وقتی جیش می کنی

کلی واسه جیش خوشحال میشی......دیشب من خیلی کار داشتم بابا جون شما رو بردن دستشویی

بعد یه مدتی به بابا گفتی بریم....بابا هم از تو سرویس بهداشتی داد می زد )مامان  آیلا دستشویی نداره میگه بریم(...من گفتم کمی دیگه بمون مامان....یه کو چولو که گذشت بابا  گفت بیا مامان آیلا دستشویی کرد...  

مامانم وقتی اومدم ...قیافه یه طوری شده بود....انگار ترسیده بودی.....انگار خجالت می کشیدی

بعد من کلی واست دس زدم تشویقت کردم.....هوارا واست کشیدم...که آفرین دخترم دستشویی کرده

اما شما یه لبخند سرد به من می زدی و کماکان نگران بودی....بعد که از سرویس اومدین بیرون

رفتی تو اتاق خواب و خیلی ساکت شده بودی ..... هر 4 انگشتت تو دهنت بود.....نمی دونم ....انگار خیلی خجالت می کشیدی...

منو بابا هرچی سعی کردیم جو رو عوض کنیم نشد......شما کماکان تو لاک خودت بودی......

بابا می گفت ...احتمالا از اینکه ایشون بردنت دستشویی خجالت کشیدی

عاشقانه دوست داریم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان بابک
13 اسفند 93 11:41
الهی فدای اون حجب و حیات ! عزیزم از بابایی خجالت کشیدی؟؟؟؟چرا؟؟ ....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیلا خانم می باشد