آیلاآیلا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

آیلا خانم

15 تا 16

1393/6/30 11:04
نویسنده : پرنیان
529 بازدید
اشتراک گذاری

یه مدتی چاق شدی منم شامت رو حذف کردم....لاغر شدی مانی اینا دعوام کردن

ولی من کارم رو ادامه می دم دوس ندارم چاق شی

ما 14هم تا 20 شهریور مشهد بودیم...مانی و خاله شهلا هم همراه مون بودن

(مربیت نشون داده که موقع اذون یا وقتی که قران تی وی پخش می کنه به نشونه...

دعا کردن دستات رو بالا می گیری )

به محض اینکه وارد حرم شدیم.....دعا می کردی...مانی اینا کلی ذوق کردن

در و دیوار حرم .....جمعیت زیاد......لوسترا توجهت رو خیلی جلب کرده بودن

مانی که از جلو راه می رفت ....شما هم بغل بابایی بودید ...مانی که در رو می بوسید

شما هم با توقف بابا در نزذیکی در شما در رو می بوسیدیبوس

از اونجای که حیونات رو دوس داری من و بابا تصمیم گرفتیم که شما رو ببریم باغ وحش

شما و بابا رفتین باغ وحش من و مانی اینا هم رفتیم پارک وکیل

بابا می گفت خیلی اونجا رو دوس داشتی...به زور از کنار هر قفس می بردت کنار که قفس

دیگه رو نشونت بده

بابا می گه خیلی این مسافرت تو رشد مغزیت تاثیر گذاشته ...اخه محیطای زیادی رو دیدی

 

 

عمه اینا هم اومده بودن

و شما و عشق من بابا یزدان بعده مسافرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

حدیث
30 شهریور 93 15:44
اخییییییی چقدر خوش گذشت ایلا جون زیارت قبول عزیزم
CR7
31 شهریور 93 16:01
ببخشید منظور از مانی کیه؟؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیلا خانم می باشد