آیلاآیلا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

آیلا خانم

دندون آسیاب

1393/6/30 10:10
نویسنده : پرنیان
392 بازدید
اشتراک گذاری

صبح چهار شمبه 26/6/93 خواستم بهت قطره آهنت رو بدم, دیدم انگار یه زرشک تو دهنته.....

مونده بودم از کجا آوردی خوردی.....خوب که دقت کردم دیدم نه یه چیزی از لثت در اومده......یه

طورای بجای دندون از لثت بیرون زده بود.......وای مامان با دیدنش دلم ضعف رفتمتنظر...خیلی هول شده

بودم....البته واسه خودت مهم نبود...درد نداشتی.....به کمک بابا ازت عکس گرفتم.....

عکست رو واسه خاله شهلا فرستادم ....ببینه مربوط به دندونت یا باید ببرمت متخصص اطفال.....

خاله جون گفت که مربوط به دندون میشه....ظهر با بابا جون رفتیم  مجتمع پاستور...که متخصص

دندون پزشکی اطفال داره...خدا رو شکر اقای دکتر گفت اصن مهم نیس...چون قراره دندونای

نازت بزنه بیرون اینطور شده ...وای مامان من و بابا اینقدر خوشحال شدیم که نگو نپرسخجالت

دیروز یعنی 29/6/93 بود که هر دو آسیابت شرف یاب شدن.....دندونای 3 بالا وپایین و سمت

چپ وراستت یعنی 4 دندون از جلو و دو آسیاب از پشت....که میشه 6 مروارید با ارزش

تو دندونت هویدا میشنبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیلا خانم می باشد