آیلاآیلا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

آیلا خانم

بوس

1393/2/20 23:34
نویسنده : پرنیان
240 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقت پیش باباجون  یه جوراب صورتی واست خرید منم به نشون اینکه خیلی نازن وخوشحالم بوسیدمشون......

بماند که مدام پاتو بلند می کردی منم باید می بوسیدمش......

از اون روز به بعد.....فقط ....لباسای خودتو هر جا می دیدی(مثلا وقتای که لباسارو از رو طناب می آوردم خونه و رو تخت می نداختم)به نشونه بوسیدن به لبات می چسبوندی......بغلبغلبغلبغلبغل

از طرفی از همون وقتی که خیلی نی نی بودی....وقتی به چیزی مثل دیوار ,کابینت , زمین و .... می خوردی و دردت می اومد وگریه می کردی ...من اون چیز رو می دم و می گفتم بد بد   ......  تا اینکه شما آروم می شودی

یه جورای اینگار دلت خنک می شد....بعد ماشالا تقریبا 7 ماه بودی که یاد گرفته بودی خودتم این کار رو می کردی

یه کار دیگه که می کنی اینه که با دستات محکم به ما می زنی ......و میگی آآآ ....اگه خودمون گریه افتادیمو دستمون رو صورتمون گذاشتیم که هیچ....در غیر اینصورت بعد اینکه کتکمون می زنی .......دستونمو می زاری رو صورتمون یعنی گریه کن

خلاصه4 شمبه گذشته 18/2/93 بود که شما بابا جون داشتی این بازی و می کردی ...منم گفتم آیلا ...بابا...نازه

بگو بابا ...ناز....بابا رو ناز کن.....فایده نداشت ...تا اینکه گفتم بابا رو ببوس

بوسبوسشما هم لباتو گذاشتی رو بازو بابابوسبوس

بغلبغلبغلوای عشقم منو باب اینقدر ذوق کردیم که واقعا قابل وصف نیسبغلبغلبغل

از اون روز به بعد هروقت میگیم آناز منوم ببوس لبتو به نشونه بوسیدن رو لپمون می ذاری

مامان الهی من قرببببببببببببببببببببببببونت بشم ....نفسسسسسسسسسسم

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان بابک
22 اردیبهشت 93 1:30
ماشالا به این دختر باهوش.هزار ماشالا.هم باهوش هم مهربونه خانوم خانوما.عزیزم بشی. هفته گذشته ما با بک رفته بودیم آتلیه .بابک لپ خانوم عکاس رو بوسید دقیقا.ما هم کلی خوشحال شدیم البته کنی هم حرصم گرفت که جرا اولین بار مامان و باباش رو نبوسبده.ولی فقط همون یه دفه بود و هر من بهش میگم مامانو ببوس و به لپم اشاره میکنم و میبرم نزدیک روشو برمیگردونه
پرنیان
پاسخ
ای پسر ناز خوردنی اوه ه ه ه اینقدر مامانشو ببوسه
وبگرد
31 اردیبهشت 93 14:50
چه دل وقلوه ای میدین به هم مامان بابک اینا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیلا خانم می باشد