آیلاآیلا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

آیلا خانم

شستن حیاط

1393/2/14 20:20
نویسنده : پرنیان
1,560 بازدید
اشتراک گذاری

قبلنا که بیدار بودی و بابا هم خونه نبود.......واسه شستن حیاط شما رو تو کالسکه می ذاشتمو مشغول شستن می شدم...اما هفته گذشته هوا خوب بود......دلم خواست کمی بهت آزادی عمل بدم...ببینم ...جنبت چقدرهچشمک

اما خانوم طلا....یکی از بی نظیر ترین اتفاقاتی بود که تا به حال با هم داشتیم...نه تنها به خودت خیلی خوش گذشته بود......من که خودم از لود کاری شرکت احساس خستگی زیاد می کردم.......با شما کلا ریفرش شدم...

بعد تموم شدن کارا خونه نتنها خسته نبودم کلی هم فرش بودم

به محضی که شیلنگ رو رو زمین می دیدی بسمتش می دویدی

و اما اینجا یه دوش گرفتی

البته بلافاصله موهاتو خشک کردم...

همه کار کردی....تو آب مینشستی.....از باغچه گل بر می داشتی...جارو از من می گرفتی....

تو حیلط 4 دست وپا می رفتی و.........

بعده همه اینکار.....و تموم شدن حیاط....شما تشرف بردی حمومبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان بابک
15 اردیبهشت 93 1:49
ناناز شیطون.ببین چه دختر خوبیه آیلا جون به مامانش کمک میکنه.بوسسسسسسس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیلا خانم می باشد