آیلاآیلا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

آیلا خانم

عیدی بابا ومامان

1393/1/31 22:04
نویسنده : پرنیان
973 بازدید
اشتراک گذاری

با تاخیر چند روزه

من و بابا واستون هدیه عید رو تهیه کردیم

مبارکت باشه نفسم

هر النگوی رو که امتحان می کردیم ....واسه در آوردنش از دست برنامه ای داشتیم

اجازه نمی دادی!!!!!!!!!!!!!

گفته بودم زیور آلات دوس نداری......حرفمو پس می گیرم.......

شما بدلیجات دوس نداری.....وقتی النگو های پلاستیکی رو دست می کردم ....طی مدت کوتاه

درش می آوردی......ولی حالا اینو اصلا در نمی آری

بعد از خرید خیلی خسته شده بودی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

حدیث
1 اردیبهشت 93 19:13
سلام مبارکت باشه عزیزدلم چقدخوشگله وبه دستای نازت میادم ماشاا...منم ازبدلیجات خوشم نمیاد اماتادلت بخوادطلادوست دارم خوشحالم این اخلاقت مثل منه قربونت برم
نی نی
2 اردیبهشت 93 18:22
وااااااااااااااااای ماشالا چه توپول و نازه
خاله شهلا ومانی
8 اردیبهشت 93 21:11
مبارک مبارک مبارک مبارکه مبارک به به دست مامان وبابا درد نکنه!
پرنیان
پاسخ
بدین وسیله شلو جون پوزش خویش را اعلام می دارم و مراتبش را بجا می ارم
خاله مهتاب
8 اردیبهشت 93 21:13
عزیزدل خاله مبارک باشه ماشالا خیلی به دستت میاد پرهام عکساتومیبینه برات ذوق میکنه اینجوری دلتنگیمون کمترمیشه جیگرم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیلا خانم می باشد