آیلاآیلا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

آیلا خانم

روز دختر به یکه یدونم مبارک

1392/11/26 14:03
نویسنده : پرنیان
234 بازدید
اشتراک گذاری

آلاله جون مامان

روزت مبارک

مانی اولین کسی بود که بهت تبریک گفت فرشته

زن عمو ف(البته به قول عمو ر.ز) هم لطف کردن و واست کامنت گذاشتنقلب

خاله مهتاب و شهلا  هم تلفنی تبریک گفتنهورا

من هم صبح شنبه که از خواب بیدار شدی بعد از سلام و صبح بخیر, گفتم نازنین دخترم روزت مبارکقلباین بابا  بد جنست خودش که واست کامنت نمی ذاره هیچ اینجا کنار من نشسته همش میگه بگو من هم جمعه بهش تبریک گفتم بگو  و همش با من حرف می زنه که کامنتم و بد بنویسمقهقهه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

عمو رسول
29 شهریور 92 10:24
سلام بر دیده عمو
عمو جون همیشه به عکسات خوب نگاه میکردم تا ببینم هی میگن شبیه بابایی درست میگن یا نه ، به جان عمو این عکست عین بچگی باباته ، همین تصویرو از بابایی تو ذهنم دارم.


و ....او...
مرسی از ابراز محبتهای تامل برانگیزتون عموی مهربان آیلا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیلا خانم می باشد