آیلاآیلا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

آیلا خانم

توپ بازی

1392/12/22 21:31
نویسنده : پرنیان
285 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بعد از چند روز بارندگی هوا عالی شده بود باهم (سه تایی) تو حیاط توپ بازی کردیم

با این تفاسیر که من نشسته بودم و از شما و بابا فیلم می گرفتم......بابا با توپ حرکات نمایشی انجام می داد شما هم کلی خوشحال می شدی و بلند بلند می خندیدی......و سعی داشتی که توپ رو از بابا بگیری

یه دفعه که موفق شدی توپ رو به سمت من آوردی و به من دادی بعد من واسه بابا پرت کردم که شما دوباره بری بگیری از اینکه می تونستی توپ رو بگیری و برای من بیاری خوشحال بودی

با این تجربه جدید احساس کردم  که هزار ماشالا خیلی بزرگ شدی

پرتاب توپ به وسیله بابا

رفتن دوتایتون به سمت توپ

و تصاحب توپ توسط شما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیلا خانم می باشد