آیلاآیلا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

آیلا خانم

نظرات (5)

بهاره
16 شهریور 92 22:32
سلام دختر عموی باکلاس و دوست داشتنی امیدوارم که همیشه زیر سایه بابا و مامانت باشی و روز به روز خوشگلتر و زیباتر بشی مثل دختر عمویت.


سلام بهاره جونم
دوست می دارم فراوان دختر عمو جونم
مامانم همیشه درباره تو واسم میگه

عمو رسول
16 شهریور 92 22:35
آیلا جان از اینکه همه ساله قرار است بابا و مامان با تولدت برای من هم کادو بخرن خوشحالم آخه عمو جون من هم اول خردادیم . دوستت دارم شمامه
محمد حسن
16 شهریور 92 22:38
آیلا آیلا آیلا آیلا آیلا آیلا آیلا آیلا آیلا آیلا آیلا آیلا آیلا آیلا آیلا آیلا آیلا آیلا آیلا آیلا آیلا آیلا آیلا آیلا آیلا آیلا آیلا آیلا آیلا آیلا ........


سلام به محمد حسن دوس داشتنی
الهی زن عمو قربون آیلا گفتنت شه
عجیجم
عمو رسول
18 شهریور 92 22:35
آیلا جون باید فکری برای دیه مانیتور سیستم عمو بکنی چون بچه ها با هر چی دستشونه عکسهای قشنگتو نشون میدن وهمین باعث خط و خش روی مانیتور شده جای قاشق ، ماچ ، دست برنجی، دست چرب و .. همه روی شیشه مانیتوره.
بهاره
18 شهریور 92 22:40
دختر عموی زیبای من سلام ، بابا میگه نژاد زنگنه همیینه همینه همینه همینه. بابا مییگه ماشاالله خیلی باهوش نشون میدی. میبوسمت.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیلا خانم می باشد